torsdag 12 maj 2011

Av ungar o fyllehundar får man höra sanningen


Hej hopp!

Av ungar och fyllehundar år man höra sanningen.

Jag fick höra den av en unge...träffar inte såå ofta fyllehunnar...hehe ...men det händer!

Mitt minsta barbarn Felix väntar en lillebror.
Tror vi...ja inte att det ska bli syskon...men bror...

På ultraljudet sa dom att det var en gosse...men...tänk om det är fel!
Spelar ju ingen roll....pojke eller flicka vilket som är kul...
men alla blåa kläder då!

Jag har både köpt och stickat i ljuvligt turkos..
Töser kan ha turkos....det kan dom...om man piggar upp det med rosa rosetter eller nåt....jo det kan dom!

Vi får se.

Jag och maken cyklade till Oderljunga i söndags. 3,6 mil retur.
Very sporty!

Felix är mycket upptagen av magar och vad som finns i dom.

Jag satt i soffan på uteplatsen när jag känner en liten näve på magen.
Samma näve grabbar med ett bestämt tag fatt i översta bilringen på min mage.

Sen tittar han på mig och nickar konstaterande...joo...sa han....där sitter den...bebisen!

Så var det med det.
Nu blir det jojo bantning igen!
Men inte idag...för grannen kom med smörgåstårta!
Gott!!

Vi får se....nästa gång jag träffar Felix kanske han konstaterar....
Det blir tvillingar farmor!!

Puss o Kram
Maggie
Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar