söndag 11 april 2010

Rögle....Vad är det frågan om ??

Ja...så är denna svarta söndag snart slut.

Liksom Rögles elitseriespel.

Jag bara undrar över några saker....

För det första....Hur kan denna sk Rögleledning...styrelse...få göra ett sånt skitjobb som dom har presterat denna säsongen??

Köra fullt ut med en tränare som snabbt visade sig nöjd med förluster och dåligt spel??

För det andra...Roger Hansson...vad har den mannen tillfört laget i form av sk Sportchef??
Inget...han har inte gjort ett enda redigt bra köp!!

Men sålt...bra spelare har han gjort!
Bägge bröderna Abbott....kanske till priset av en !!?

Han har väntat o väntat...så alla andra har hunnit köpa först....Rögle tar det som blir över....

Fy fan vad besviken jag är!!

Jag orkar inte se Troja igen....man tappar liksom stinget som supporter när laget missköts på detta viset!

Lågbudgetlag...går inte hem i Elitserien.
Vill man vara på topp och håva in pengar....då får man våga lite!!

Nu kanske biljettpriserna sjunker igen och företagsstolarna kan gå till vanliga supportrar. Med grönvita hjärtan i stället.
Som det varit nu har de platserna som företagen köpt gapat ganska tomma.
Det blir inte rätt tryck i halvfulla lokaler!

Satsa på rätt supportrar!
Ge klacken utrymme!

Ser fram emot en ny styrelse, med ett grönvitt hjärta, och därtill även en hjärna !!

Tack för mig!

1 kommentar:

  1. Haha ja en styrelse med hjärna vill jag också ha!
    Biljettpriserna kommer sjunka men så även antalet supportrar.

    jag vet inte vad jag ska säg... finner inga ord

    SvaraRadera