fredag 16 november 2012

Oansvariga hundägare!!! Fy F..

Hej Hopp!!

Uppretad igen!!

Blir ni förvånade?? Kanske inte....

Vi bor så vi kan se parkeringen vid kemtvätten i Klippan.

Idag stannade en bil där.

En svart hund typ Labrador for ut genom bildörren och försvann iväg runt husknuten och vidare på Storgatan! Borta!

Ingen reaktion på paret med bilen.

En yngre tjej steg ut med en vit schäfer i sele.

Hon gick iväg med schäfern längst Idrottsvägen.

Min man hade Lille Gunnar, vår Coton du Tulear klar för morgonpromenad, och som jag tidigare skrivit är han ingen "big lover" av stora hundar.

När ingen av hundarna syntes gick han ut.

Då hade mannen efter ett längre samtal med någon på parkeringen börjat leta efter BÄGGE hundarna!

När han ser min man med vår lille syrk säger han:

Om du möter tösen med den vita schäfern så gå åt ett annat håll för HON ORKAR INTE HÅLLA DEN!!

Vad innerst ini helvete är det för ett ansvar??

Håll för fan era monster hemma då!!

Jag blir så förbannad

Ska man bara kunna gå ut med sin hund på egen tomt med elstängsel runt???

Tösen med schäfern kom tillbaks och följde med paret i bilen

När paret kört iväg kom den svarta hunden tillbaks. Lös och ledig far han omkring här nu!

Funderar på att köpa en elpistol och tro inte att jag inte vågar sätta den i fläsket på både dumma gubbar och arga hundar!!!

Tack för ordet!

Maggie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar