måndag 24 juni 2013

Nej tack! Jag ska inget ha!

Hej Hopp

Jag är ganska trött på telefonförsäljare och personer som tigger pengar via mobilen.
Dom börjar samtalet som om vi vore kompisar!
Nä men Heeeeej Margareta!!
Hur är det???

Jo du....det var förbannat bra tills jag fick dig i luren!!

Sen drar dom igång.

Man har inte en chans att överhuvudtaget tala om att....
Jag har inte tid
jag sitter mitt i middagen
jag har gäster och det passar inte
mina pengar är mina!! och  jag skänker bort en hel del av lönen redan....

När man äntligen får till en replik är det för att dom väntar på att spela in ett samtycke....att dom tror jag ska säga ja...till något som dom vill att jag ska göra.

Jag har fadderbarn, minoritetsbarn, en apa på Borneo....skänker till WSPA och är medlem i Rädda Barnen och prenumererar på 2 värdelösa postkodslotter för jag är så jävla rädd att grannarna ska vinna och inte jag!
Vem vill sitta här när det drar igång en Grannyra på Idrottsvägen....Ja inte jag!! I alla fall inte om jag inte har lott.
Så det har jag...och så har jag en lott på Valhallagatan där jag bodde innan....för inte ska väl dom vinna......och inte jag....ni fattar
Jag har aldrig råd att flytta mer.....för 3 lotter....nä....det är för bra...

Hur som helst så drar jag mitt strå till stacken...tycker jag in alla fall......och då blir man trött när dom bara vill ha mer och mer.

Jaja....det är säkert ett hopplöst jobb dom har. Inte många som blir glada när dom ringer!!
Heller inte jag.

Puss och kram
Maggie

1 kommentar:

  1. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvaraRadera