torsdag 2 september 2010

Susan Boyle I love you

Hej hopp!

När jag behöver må riktigt bra, vet ni vad jag gör då??

Då går jag in på Youtube och kollar på när Susan Boyle satte domarna och publiken på plats i utländska "Talang".

Hon kommer in som ingen och lämnar som en drottning. Så jävla skönt!!

Hello darling....säger den ene mannen i juryn....jojo....nedlåtande....precis som hej lilla gumman....

Nästa fråga...How old are you?

Spelar roll eller???

Hon svarar 47....då börjar publiken himla med ögonen!!

So what?? Tror dom idioterna inte det finns folk som kan sjunga som är över 20...med tuttar som meloner...hjärnor som ärtor....då är svaret....Det finns!!

Framför dom stod en sådan kvinna!!!

Fy faaan...vad hon sjöng bra!
Publiken blev snabbt omvända från att ha varit nedlåtande till att bli en jublande publik.

Juryn....satt lyriskt och smålog och slukade denna kvinna med ögonen.
Hon var ljuvlig!

Inte någon modell...men dom kan knappast sjunga....heller inte vara underhållande....men jag tycker hon är sååå charmig....så söt!

Naturligtvis fick hon 3 gröna kryss av en betagen jury.

Dagarna som följde var hon på ALLA löpsedlar....inte för att hon sjöng som en gud utan för att hon var annorlunda!

När i helvete blev det förbjudet?? Att vara sig själv....att vara 47....att våga uppträda för hela världen....Det klarade folk inte av. Nej man ska vara tillgjord...plastikopererad....ung....sen är det skit ihop om man kan sjunga.

Det är skrämmande mina vänner!

Tack för ordet....

Puss o kram
Maggie

1 kommentar: