lördag 6 februari 2010

Melodifestiva del 1.

Ja så sitter vi snart här igen och ska rösta. Detta nya fenomen att svenska folket ska betala programmen två gånger.
Först betalar vi licens och sen ska vi rösta och betala. Få en känsla av att vi har bestämt och det kanske vi har, hur det ska gå i programmen. Detta får till följd förutom en stor fet telefonräkning, att i t.ex Let´s dance, Körslaget och Idol åker duktigt folk ut före de som verkligen kan något.
Sen river domarna håret (de som har något) Sorry Irwing....den bara kom. För ni vet väl att han har köpelugg..
Domarna alltså är förbannade och hoppas folket INTE ska rösta! Ursäkta men hur fan vill ni ha det ?

Ja jag röstar aldrig så jag behöver inte stressa upp mig, men det retar mig !

Alltså....Melodifestival nr 1 ikväll. Undras om det blir som vanligt.
Män med mycket kläder och kvinnor med inte mycket kläder.
Kanske dom klär av sig för att dom inte litar på sin sångröst, eller på låten....vad vet jag. Då sätter dom sin tillit på kroppen. ja...hur dumma tror dom vi är egentligen? Vi som ska förväntas rösta!
Hoppas på en riktigt bra låt ikväll då. En riktig hit! Den som lever får se.

Återkommer imorgon!

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar