lördag 20 februari 2010

Hallå igen!

Så var tredje delfinalen i melodifestivalen avklarad. Ingen höjdare, men bättre än första och sämre än andra. Nu kom det med en tjejgrupp, annars bar det bara män som gick vidare.

Många vindar har blåst sedan jag skrev sist.

Söndagen den 7 februari var Jens och jag ute och gick. Det sa bara tjoff så låg jag på marken! Slog mig ordentligt i höft, axel och handled. Ont som fan.

Röntgade eländet dagen därpå, och inget var brutet. Konstigt för det kändes så....men jag är smärtkänslig så till den milda grad....

Var hemma från jobbet i 2 dagar.

En olycka kommer sällan ensam....och vips hade jag fått en jätteförkylning!

Nu...någon vecka efter fattar jag knappast att jag faktiskt överlevde! Men här sitter jag!

Ska nu spela en runda alfapet på nätet och spöa svärsonen!

Hej hopp från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar