söndag 7 februari 2010

Morgon efter mello

Morgonen efter melodifestivalen.

Skit var det alltihop!

Dåliga programledare och vilka låtar! Hoppas vi slipper skicka ett enda av dessa bidragen till Oslo.

Dolph är ytterst ansträngd. Passar bättre i filmens värld.

Jaha...så var det två välklädda, påklädda herrar som vann! Kul tycker jag!

Har idag sett reprisen på "Hästmannen". Denna underbare man som lever sitt eget liv i Småländska Råby. Helt fantastisk enligt mig.

Vi har en hel del att lära av honom. Vi som stressar omkring som jagade troll, och ska ha minst allt det som grannen har, och helst litta till.

Vad blir man lycklig av? Det är det som är frågan. Nu fattar jag ju också att alla inte blir lyckliga av samma orsak, men inte blir man det av habegär och stress i alla fall.

Skulle också vilja leva i symbios med naturen och vara mer i skogen, om jag nu inte var så förbannat rädd för allting. Mörker och våldtäktsmän....fast det kanske inte är någon risk i min ålder....

Men vem vågar chansa....

Puss o Kram

3 kommentarer:

  1. Jag hjälper dig gärna med en besöksräknare. Det är lite omständigt, det tar lite tid.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack...jag behöver hjälp med det !

    SvaraRadera
  3. Din dotter (ja du vet själv vilken)15 februari 2010 kl. 04:46

    du e lika kass som jag på att uppdatera bloggar! Då vet jag vem jag kan skylla på!! haha =)

    SvaraRadera