onsdag 17 mars 2010

Jag har en underbar frissa!

Hon heter Frida.
Liten och smal , piercad och tatuerad är hon, och hon vet vad hon pratar om och hon vet vad hon vill !

Salongen heter "Hardrock Salong" och är innestället i Klippan när man ska bli fin i håret.

Klippte mig idag.

Ville ha lite mer hår...alltså inte så himla kort.
Slingade, tonade, klippte....det blev fint!

Frida sa att jag kunde nu ha lite lockar baktil. Inte fram och vid sidorna sa hon....det var "tantvarning" på det.
För att citera Frida....Det går jag aldrig med på! sa hon.
Skönt tycker jag. Frida ser till att jag håller mig modern.
Jag litar på henne!!

Kram till er alla från "Blondie"

4 kommentarer:

  1. Jag älskar henne!! Hon är bäst!

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja det är kul att gå till frissan! Fast inte lika kul när man ska betala! Men sånt måste man kosta på sig emellanåt. Ligger Hardrock Salong i Centrum? Har aldrig varit där...får kanske göra det någon dag. Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Ja det ligger i Centrum...kolla hemsidan...hardrocksalong.com

    SvaraRadera