söndag 28 mars 2010

Jokerdragning...hm??

Ja...nu sitter man här och 214 miljoner gick ut på lotto igår kväll.
Hade inte ens 4 rätt, men vem fan blir glad av att ha 4 rätt så det kan kvitta.
Undras om det endast är jag som funderar på dragningen av jokernummer....

VARFÖR har dom ändrat den ?? Nu datastyrs den dragningen...inga bollar alltså!!
Jo..detta är säkert till för att Svenska Spel ska kunna styra så det går ut en drömvinst med jämna mellanrum!!

Jag gillar inte när allt ska styras !

Dra i så fall för helskotta ner på summorna i stället... men KÖR MED RENT SPEL !!

Hade man kunnat jobba sig till pengar i detta land så hade jag aldrig spelat mer! Men...då får man ju för fan vara bankdirektör och missköta sitt jobb !
Jag är bara enhetsassistent och sköter mitt jobb....och det blir man inte rik på....så jag får väl ändå satsa en krona på det förbannade lottot i helgen !!

Förbannat också!

3 kommentarer: